diumenge, 22 d’abril del 2007

Un Sant Jordi més?...


No, aquest és diferent, per molts motius, principalment perque no estic enamorada, per tant no seria el meu dia, no espero roses d'amant, no espero llibre d'afecte, no espero la besada llarga i tendre, ni la poesia... ni que ja fa temps que no ho tinc, demà un cop més ho trobaré a faltar.
Sempre ha estat una diada que m'ha agradat molt, no se si és la Primavera, si soc jo, però és un dia que sempre estic tendreta, se que tindré les roses dels fills.. aquestes ja fa anys que son segures.
Però sí estic enamorada, dels fills, de la vida, de Cadaqués on espero tornar aviat i com no.... de la poesia..., donat que segueixo tres poetes, certament no reconeguts encara, però bons els tres, per mi, he decidit gaudir un cop més d'ells, avui, i dedicar.me, jo mateixa, les seves poesies...
Amb el seu permís, és clar...
Per cert, la rosa que il·lustra el meu bloc és regal d'en Joan. Bon dia de Sant Jordi a tots i totes.

En Joan, ja fa molt em va dedicar això.... ara fa temps que no llegeixo rés nou seu, espero que quan acabi amb les joies hi reprengui...

De la cantarella del teu somriure, melodies he fet
De les mirades d'argent, fines joies he pensat
Del teu caminar per el meu cor, sendera d'amor a quedat
De la teva escalfor, caliu de passió m'abraçat
Que puc fer jo....si em tens enamorat.


En Francesc, descobert no fa massa però amb una tendresa infinita....

Nomes crec...

Nomes crec en les coses petites
les que per a mi son importants
potser perquè debades he intentat
entendre les coses més grans
que escapen a la meua comprensió.
Suposo que en no ser-ho jo
es més fàcil el refugi en les coses
que son petites, com ho soc jo.

En Javier, jovenet però amb una gran sensibilitat....

Mi beso... (fragment)

Mi beso es
la mitad de unos labios
de una boca cualquiera
y el principio de tu lengua
y el paladar de mis sueños
y el camino de tu cuerpo
y el final de tu cuello
y el sabor de mi deseo
y el deseo de mi calor
y el anhelo de un amante
la locura de la noche
sin guardar el secreto
que bien yo escondí
mi beso tan sólo es
el regalo para ti.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí, és un dia especial; convida a estimar!
Les tres poesies són precioses, gràcies per compartir-les amb nosaltres.
Un petó

Dan ha dit...

Sant Jordi es un dia genial... fins i tot quan no s'està enamorat de ningú
;-)

Anònim ha dit...

Joana, sé que no és el mateix, però en aquest dia tan bonic, vull regalar-te una flor de paper i d'aire, espero que t'arribi la seva aroma, i que algun dia es compleixin els teus desitjos.
Un petó

Anònim ha dit...

Hermosa poesia,interesante tu Blog.
Te dire,que lo encontre accidental
mente.Por algo seria, de todas ma
neras me dio gusto saber que exis
te y lo seguire visitando.

Un caluroso Saludo desde Colombia.

Chao.